Źle (0 pkt.) | Słabo (1 pkt.) | Dobrze (2 pkt.) | Bardzo dobrze (3 pkt.) | |
Zbieranie informacji | Brak opracowania | Temat zrealizowany pobieżnie | Temat zrealizowany w pełni | Temat zrealizowany w pełni brak błędów merytorycznych, zrealizowane dodatkowe zadania |
Umiejętność wybierania informacji oraz jej przetwarzania | Informacja nie przetworzona | Słaba selekcja zdobytych inforacji. Informacja częściowo przetworzona. | Właściwa selekcja zdobytych informacji. Informacja prawidłowo przetworzona | Bardzo dobra selekcja zdobytych informacji. Informacja właściwie przetworzona. Właściwe usystematyzowanie zagadnień. |
Opracowanie tematu | Bardzo słabe pobieżne, mały wkład pracy przy opracowaniu | Opracowanie poprawne. Mała staranność, nie widać pracy w grupie. | Opracowanie staranne. Widać pracę w grupie. | Opracowanie bardzo staranne. Widać bardzo duże zainteresowanie. |
Przedstawienie tematu i obrona swojego stanowiska | Prezentacja niestaranna, krótka do 3 slajdów. Brak odpowiedzi na pytania | Prezentacja poprawna, ale bez włożonego wysiłku, prosta (do 8 slajdów). Słabe odpowiedzi na pytania | Prezentacja dłuższa (do 10 slajdów), staranna z animacją, grafiką i dźwiękami. Odpowiedzi na pytania zgodnie z tematem. | Prezentacja długa (do 15 slajdów),staranna z animacją, grafiką i dźwiękami. Świetne, wyczerpujące odpowiedzi na zadawane pytania. |
Współpraca w grupie | Całkowity brak współpracy | Większość pracy indywidualnej | Dobra organizacja pracy grupy, współdziałanie w grupie | Doskonała współpraca w całej grupie |
Skala oceniania
punkty | ocena |
15 | Celująca |
12-14 | Bardzo dobra |
9-11 | Dobra |
6-8 | Dostateczna |
4-5 | Dopuszczająca |
0-3 | Niedostateczna |